|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.. .. |
        |
|
|
|
|
|
|
|
|
|








|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таленат,
рад и дружење довели су до високих пласмана из свих области. Већ традиционално
прва места на републичким такмичењима освајају млади музичари, спортисти,
ученици научно-техничких секција, талентовани математичари и физичари.
Изузетне успехе на градским такмичењима постизали су млади биолози,
шахисти, хемичари, ликовњаци, чланови секција моделарства.
Прошле године наш ученик је освојио треће место на савезном такмичењу
из физике.
Чланови Црвеног крста школе сваке године постижу запажене резултате.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
При
самом уласку у нашу школу, довољан је и летимичан поглед па да се примете
сликарске, вајарске и друге вештине наших ученика. Иако на самим почецима
и у периоду када се савлађују основне законитости цртачки,сликарских,
вајарских и других вештина види се у којој мери наше полетарце заокупљају
природа и људски ликови у покрету. Њихови цртежи, акварели, темпера на
папиру и предмети у простору препуни су радости и оптимизма. У тим радовима
уочљиво је пулсирање разигране и маштовите природе, као и склоност ка
својеврсном надреалном, фантастичном уметничком уобличавању. Један од
тих путева окренут је ка традицији и православној иконографији. Бројне
тематске изложбе зову нас да и даље учествујемо у стваралачком чину испуњавајући
нас радошћу. Правилан и непрекидан педагошки рад изнедриће будућа значајна
имена наше уметничке сцене. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вођени
путевима дечјег стваралаштва, деца и наставници су се доказали и у издаваштву.
''Ђурђевак'', ''Зека'', ''Наше новине'', ''Веверица'', ''Ластавица'',
''Чаробна лампа'' обележили су генерације креативних и талентованих. Наше
колеге објавиле су радове у стручним часописима ''Настава и васпитање''
и ''Педагогија'', као и приручник за средње школе ''Васпитање младих за
хумане односе међу људима и планирање породице''. Сваким новим даном исписујемо
нове странице... kада на подлогу талента додаш мало жеље, нешто маште,
трунку светлости и боје, море љубави, зрно подстрека и помоћи-створио
си уметност. Твоју, праву, искрену, непонвљиву, заустављену у тренутку.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Године
труда и рада довеле су до видних резултата. У основи свих наших идеја
је жеља да створимо здраву школу, а то подразумева здраво дете и задовољног
наставника у здравом окружењу. Вођени том идејом, у оквиру предстојећих
реформи основног образовања оформили смо Школски развојни тим који је
направио План развоја школе. Ослушкујући и истражујући потребе деце, наставника
и родитеља, дошли смо до закључка да би требало проширити школски простор
изградњом поливалентне дворане и осталих наменских просторија. У оквиру
уређења школског дворишта жеља нам је да изградимо летње учионице, трибине,спортске
терене и ботаничку башту. |
|
|
|
|
|
|
Права
ствар је долазити на посао са осмехом. То годинама чинимо. Јачањем међуљудских
односа, комуникације и атмосфере у колективу, успели смо да се изборимо
са свим потешкоћама. Добро осмишљени стручни семинари, пропраћени рекреативним
садржајем доприносе да се добро осећамо и професионалном и у приватном
животу. Такви августовски семинари су постали традиција у нашој школи.
Памте нас на Копаонику, Опленцу, Дивчибарама, у Овчар бањи, Чачку, Борском
језеру, Покајници... Поред стручног усавршавања, семинари су пробудили
жељу за даљим дружењем. Веома лако и са задовољством, годинама већ организујемо
и излете и посете ван Београда. Били смо на сплаварењу Моравом, крстарењу
Дунавом и Савом, стигли до Тисе и дворца Дунђерски, до Сремских Карловаца,
Карађорђева... Лек за душу су и дружења у школи. Са лакоћом и уживањем
прослављамо рођендане, венчања, рођења, одласке у пензију, појединачне
успехе колега и празнике. Поносни смо на атмосферу у школи коју уоче сви
који дођу код нас. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У жељи
да преселимо природу у школу, посветили смо велику пажњу неговању и остваривању
еколошких принципа. Традиционалне су ИЗЛОЖБЕ ЦВЕТНИХ АРАНЖМАНА, карнеал
ВЕСЕЛИ ЈЕСЕНКО, ИЗЛОЖБЕ КУЋНИХ ЉУБИМАЦА, КАРНЕВАЛ ЗДРАВЉА. Школа дише
пуним плућима када се у њој нађу цветни аранжмани. А у јесен замиришу
јесењи плодови на дечјим костимима.Током
целе године Еколошка патрола наше школе, коју чине ученици, води рачуна
о хигијени, о уређењу цветних кутака и неговању биљака у школи и дворишту.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
Све
оно лепо и квалитетно у школи, не би било могуће да не постоје и људи
који брину да школа живи и ради у добрим условима. О здрављу зуба деце
брине стоматолошка служба већ 20 година. Техничко особље ради напорно
и вредно. Тихи и неприметни ''теткице'', куварице, домар, ноћни чувар
брину о свима у школи. Они нам много значе јер знамо да су ту кад нам
затребају чиста учионица, мирис освежавајуће кафе, нова брава на ормару,
мирис пецива, добро пренесена важна порука...
Рачуноводство и секретаријат су само званични називи канцеларија у којима
раде људи стручни, вредни и пуни разумевања. Уз њихову помоћ сваки пропис,
потврда или уверење постају разумљивији и доступнији. На често питање:
''Кад ће плата?'' одговарају са невероватним стрпљењем и толеранцијом:
''Упетак!'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
У малом,
шармантном кутку ове школе већ десет година успешно ради Ђачка задруга.
У оквиру ње су ђачка књижара и ђачка кухиња у којима заједно раде особље
и деца. Већину пријатних догађаја, тренутке одмора и духовног испуњења
доживљавамо у библиотеци уз увек ведрог и насмејаног библиотекара и медијатекара.
Наша школа брине и о деци чији су родитељи презапослени. Та деца проводе
време у боравку са учитељем до поподневних часова.
Није нескромно рећи да су запослени у школи најзаслужнији за све лепо
и добро што се у њој дешава. Они су покретачи и реализатори свих акција.
Деца и родитељи то прихватају и надграђују. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Иначе смо
веома необичан колектив. Генерацијски разнолики, школовани у различитим
крајевима, различитих интересовања, учимо од других и од нас самих. Небројени
семинари које смо похађали богатили су нашу струку, а и међуљудске односе.
Временом школа је постала место у коме се пријатно осећамо радећи и дружећи
се. Резултати овог тимског рада налазе се у летопису школе, монографији,
али и у главама и срцима наших ученика. О нама су говорили и други. Да
смо ''...путоказ за XXI век'' (школски надзорник Министарства просвете),
''Извор светлости на Белим водама'' (проф. Сава Стекић) ''Школа отвореног
срца''... О нама су писали ''Просветни преглед'', ''Дечје новине'', ''Борба'',
''Зајечарске новине'', ''Зов''... Учествовали смо у бројним образовним
емисијама Радио и ТВ Београд ''Кућа за маштање'', ''Путоказ'', ''Време
радозналости'', ''Мој љубимац''.
''Моја школа је здрава, лепа, спортска, активна, савремена...'' - наши
ученици |
|